Ezért nem tudsz megszabadulni az úszógumidtól!

Jön az április, a rövid kabátok felsők, szoknyák időszaka, neked pedig még mindig van mit takargatni deréktájon? Segítünk!

Meglepő, de a megfelelő olajok segíthetnek eltávolítani a párnácskákat. Egyél avokádót, magvakat, süss olívaolajban, így még az étvágyad is csökken. Ezen felül iktass ki mindenféle magas cukortartalmú ételt-italt az életedből: ami nagy adag inzulinválaszt vált ki a szervezetedből, az arra is ösztönzi a tested, hogy a hasad körül raktározzon. Viszlát, gyorskaják és üdítőitalok!

A táplálkozás viszont nem lesz elég: ha stresszes az életed, könnyebben ragódik le a zsír a veszélyes területen, ezért is segíthet a sport: munka után ugorj be párszor egy héten egy edzőterembe, vagy otthon vonulj el, és add ki magadból a felgyülemlett feszültséget. Ha ezt mondjuk lábemelésekkel teszed, duplán jól jársz :)

A stresszkezelésben és a hasi zsírvesztésben a magnéziumnak is nagy szerepe van: keress jól felszívódó – tehát nem magnézium-oxidot tartalmazó – tablettát, és napi 250-300 mg-ot nyugodtan egyél meg belőle. Ez segít elkerülni az izomgörcsöket is, mert azt ugye nem gondolod, hogy izzadós, nehéz és mégis rendszeresen végzett, helyes hasizomgyakorlatok nélkül majd a zsír magától izommá alakul…?