Európa kedvence lett Magyarország imázsvideója

Az ENSZ turisztikai világszervezetének 21. közgyűlése alkalmából kihirdették az imázsvideók versenyének eredményeit: Magyarország lett az első.

A versenyre az MT Zrt. egy 2013-ban leforgatott, gyönyörű videóval nevezett, és 51 induló közül került ki győztesen. A díjat az NGM Turisztikai és Vendéglátó-ipari Főosztályának főosztályvezetője, dr. Gyenizse Dorottya vehette át a kolumbiai Medellinben rendezett közgyűlésen.

A Think Hungary – More than expected című videó azért is nyerhetett, mert az alkotók végre képesek voltak elszakadni a lovon nyargalászó, nagy bajuszos, pirospaprikás magyar képétől, és a Balatonra, az egészségturizmusra koncentráltak. Modern, elgondolkodtató, európai videót készítettek egy országról, ahol a videó alapján minden turista jól érezheti magát. A szpotok rendezője az orosz származású Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros, a zenét Linczényi Márk szerezte.

Forrás: Turizmusonline