Felháborító szexista reklámok az 1950-60-as évekből

A férfinál eleve alacsonyabb rendű nőnek otthon a helye a konyhában, a négerek pedig a fáról másztak le, és csak szolgáknak jók: az ötvenes években még elképesztő mértékben tombolt a szexizmus és a rasszizmus, ezt pedig jól mutatják az akkoriban készült reklámok.

Tartsd ott, ahová tartozik

Tartsd ott ( a nőt), ahová tartozik…

*** NO CROPPING OR ALTERING THE IMAGE - MAIL ON SUNDAY ONE USE ONLY - NO SYNDICATION - NO LIBRARY - TO USE WITH SAATCHI, BEYOND BELIEF BOOK*** Advert for Hoover 1951 MUST CREDIT: Erwin Wasey Agency From the book Beyond Belief: The Golden age of Madison Avenue by Charles Saatchi images via Midas Public Relations

Karácsony reggel boldogabb lesz egy Hooverrel! Utóirat férjeknek: tudják, az asszonynak nagyon fontos, hogy az otthonotok tiszta legyen. Nem egy porszívó lenne a legjobb karácsonyi ajándék?

Jó, ha van egy lány a háznál nadrágreklám

Jó, ha van egy lány a háznál – üzeni a nadrágreklám, amiben azt is részletezik, hogy a nőt még csak le sem kellett lőni (!) ahhoz, hogy így kifeküdjön, elég volt meglátnia férje új nadrágját, máris magától hagyta, hogy átsétáljanak rajta.

Fújd le az arcát és követni fog bárhová

Fújj az arcába füstöt és követni fog bárhová…

Friss kávé

Ez fog történni, ha a férjed rájön, hogy nem a boltban ellenőrizted a kávé frissességét!

30522999

Azta, még egy nő is ki tudja nyitni? Késpenge, konzervnyitó, vagy a férje nélkül!

2E7169A600000578-3318841-image-a-6_1447539230269

Nézd, milyen szépen befedi a feketét is ez a festék!

Forrás: Dailymail